3 Dagar!

I dag har de faktist börjat slagti mig lite att på tisdag kommer jag säga hej då till familjen för att inte få träffa dem på jätte länge samt att jag ite kommer befinna mig i sverige på ETT helt år! Nu får ni stötta mig här på bloggen under mina jobbiga dagar där borta! sen får ni även lova mig att kommentera mycket mer än vad ni gör nu vilket är inget!!!!

På måndag skall jag ha middag med mina närmaste brudar och dricka lite skumpa och äta jordgubbar....göttis! För min bästaste lisan kommer hem till söderhamn på söndag och då har jag inte träffat henne sen innan jul! =) 
Så skall spändera hela dagen med henne och Nina tror jag de är tänkt. Om Nina skulle med oss ut och cykla för jag vill verkligen cykla!! så hoppas på fint väder =P håll tummarna åt mig. Sen blir de Nina, Lisa och Tessan på middag.

Inte så mycket mer nu är att paka de där attans väskan som jag inte verkar ha motivation till att göra tänk om man kunde bara knäppa fingrarna men men de är inte lätt när man samtidigt skall använda kläder medans man är hemma så man är och river i de man stoppat ner. Blir så less på mig själv.

Verkligen en hemsk bild på mig men de bjuder jag på! =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0