4 veckor kvar

Kanske är på tiden att börja uppdatera denna blogg nu =)
Har fått min visum tid nu den 21 maj, skall i kväll sätta mig med blanketterna och försöka få de i fyllt och klart.

Va även in och kollade på en resväska i går men fanns inget jag gillade så får kolla i stockholm i stället.
Har nu so alla kanske redna förstått kommit hem till Söderhamn efter en helt otrolig säsong i Lofsdalen. Grymt!!
Saknar dock alla redan och har bara varit hemma i ca 1,5 vecka =P

Va på kryssning men alla i måndags till tisdags, otroligt kul hade vi, men nog om de nu.
Har börjat fundera på va jag skall ta med mig till usa men känns svårt när jag inte vet vad jag har för väska än!
Sen har jag börjat med familjens presenter =P inte de lättaste kan jag säga er, när de haft 4 svenska au pairer redan.

Skall i alla fall skicka ett litet packet med lite små grejer dit nu till veckan, samt ett hand skrivet brev =)
Sen har jag planerat in en skypedate med familjen i morgon kväll.

Här kommer en bild på annapolis =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0