Hur bestämde jag mig!

Tänkte jag skulle skriva och tala om hur de kommer sig att jag bestämmde mig för att åka som au pair.
Jag har nämligen snackat om de och velat åka sen jag va 16 år. Men när jag i maj för ett år sedan blev dumpad av killen som jag va förlovad med så kom droppen jag måste göra något. Jag måste göra något för mig själv!!!
Och då bestämmde jag mig för att åka. De är de bästa beslutet jag tagit hittils. De är nu bara lite mindre än 4 veckor kvar. Den 21 har jag min intervju på ambassaden så då åker jag och min familj ner och spenderar några dagar i sthlm.

Så vad händer i dag? inte mycket skall städa ur mitt rum,byrå, garderob etc!

de här med att skriva långa inlägg är inte riktigt min grej men de kommer väl när jag kommer till USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0