Nu närmar det sig med stormsteg!

Ja de gör verkligen de, är bara ca 2 veckor kvar nu tills jag är i new york.....shit!! kan inte riktigt fatta det, jag trodde inte ens att jag skulle ha tålamod till att göra klart min ansökan och nu sitter jag här men vad de verkar världens gulligaste familj och bara 14 dagar tills jag sätter mig på planet.
Hade i lördags mitt hej då party. Måste säga att de blev verkligen lyckat! Kommer sakna er alla så mycket, ni är helt underbara och helt underbart roliga att umgås med. Så om ett år får vi se till att ha en fest när jag kommer hem...okej? =)
I går hade jag sån otur att jag fick dra ut en av mina visdomständer men de va väl lika bra att göra det än att gå och ha ont av dem. samt att jag började med fram plockningen av kläder som skall få följa med. Och på torsdag åker mamma och pappa och jag till sthlm för att vara där till på lördag. Skall nämligen på ambassaden på fredag och en sväng på CC på något förberedande möte. Sen skall allt vara klart. Väntar bara på internationella körkortet.
Tänkte även passa på att köpa de sista till mina värd barn då.
Kan lägga utbilder på det jag har köpt efter helgen då allt skal vara klart.

Sitter här nu och kan inte riktigt sova! tänker och tänker!!
Sen är det så sjukt varm här så dör av värmeslag =P haha näe så illa är de inte men varm är de.

Känner i alla fall att jag har lagt ner mycket tid på ONÖDIGHETER nu och känns som att jag lägger ner de helt nu och så blir de USA för hela slanten. Är så otroligt nervös, uppspelt, förväntansfull och helt överlycklig att jag tog mig i kragen och bestämde mig för att åka =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0